7 תשובות
ממש לא.
הוא ילד, מה ציפית? שהוא ירגיש בנוח להגיד לך? כשלילד קורה משהו הוא הולך לאחד ההורים, אין לך על מה להתעצבן.
שואל השאלה:
לא התעצבנתי על הילד התעצבנתי אל האמא
אנונימית
כן, את מתעצבנת די בצדק לא נורא תגידי לו שבפעם הבאה יגיד לך ותוכלי לעזור לו הוא ילד קטן ולא מבין ובטח גם התבייש
הילד התבייש להגיד לך את זה. התעצבנת בצדק, אבל, אל תכעסי עליו הוא רק ילד קטן
אנונימי
שואל השאלה:
אני מבינה את הילד
אבל אמא שלו אמרה לי בדרך עקיצה את זה
אנונימית
יש אנשים כאלה בעולם הילד לא רצה לעשות רע רק יתבייש ובקשר לאמא תהיי סבלנית איתה את לא יודעת אם יש לה בעיות הוא שהיא באמצע משהו חשוב והוא הפריע את לא צריכה להתעצבן
הייתי מתעצבנת גם