8 תשובות
רק אייפונים. מדברת בתור אחת עם אנדרואיד. המצלמה של אייפונים מעולה, פי 10 מגלקסי
רק אייפון לוידאו. אם היית רוצה תמונות אז עדיף טלפונים אחרים.
אבל וידאו רק אייפון.
שואל השאלה:
אוקיי, תודה לכולם :)
אנונימי
אין כמו המצלמה של אייפון 7+!
מבחינת איכות האייפון 8 החדש שיצא יש לו את האיכות הכי מעולה שיש בסמארטפונים לוידאו
אייפון 7 או 7+ המצלמה של אייפון הכי טובה, גם בוידיאו וגם תמונות
אני משתמש בגאלקסי 8s והוא דיי ממש טוב המצלמה
אייפון שבע פלוס.