14 תשובות
כן קרה בעבר
זה היה מוזר
כן, קרה לי כבר וזה שיגע אותי
ברור
אנונימי אני מנסה להבין איך התשובה שלך קשורה לשאלה..
וכן זה קרה לי כבר כמה פעמים וזה מאוד מעצבן
וכן זה קרה לי כבר כמה פעמים וזה מאוד מעצבן
אנונימית
את מתכוונת לדבר המעצבן הזה שנקרא אח קטן?
אנונימיץ ענבים
לא היה לי אכפת.
אני עושה את זה לתאומה שלי כל הזמן כי היא מעצבנת חח
לפעמים היא גם עושה לי את זה אז זה ממש מעצבן xd
לפעמים היא גם עושה לי את זה אז זה ממש מעצבן xd
כשאת פגעת בי כן זה עצבן אותי ואפילו העליב... מקווה שתהיי לבד ובדיכאון כל החיים
אנונימי
עם מי אתה מדבר אנונימי?
*עריכה*
אהה ~תדמיינו אותי לוקחת כמה צעדים אחורה~
*עריכה*
אהה ~תדמיינו אותי לוקחת כמה צעדים אחורה~
על שואלת השאלה על חן
כן אח שלי עשה את זה שהוא לא רצה לקום מהכיסא שלי אז קפצתי ומשכתי לו את הכיסא ואז הוא קפץ ונפל על הרצפה חחח
שואל השאלה:
lol3457 האנונימי כתב לי את זה חח
lol3457 האנונימי כתב לי את זה חח
כן הייתי נעלבת, אבל לא מראה לו את זה.
באותו הנושא: