4 תשובות
כשיהיה איחוד יחלקו לנו בנדנות שחורות... ;)

ובצד של התפריט לא יהיה יותר "סטיפס לנוער... סטיפס למבוגרים..."

אז תדעי שאוחדנו.
אנונימיץ ענבים
עו ד לא
עוד לא. בקרוב יאחדו.