4 תשובות
עוד לא
כשיהיה איחוד יחלקו לנו בנדנות שחורות... ;)
ובצד של התפריט לא יהיה יותר "סטיפס לנוער... סטיפס למבוגרים..."
אז תדעי שאוחדנו.
ובצד של התפריט לא יהיה יותר "סטיפס לנוער... סטיפס למבוגרים..."
אז תדעי שאוחדנו.
אנונימיץ ענבים
עו ד לא
עוד לא. בקרוב יאחדו.
באותו הנושא: