9 תשובות
אני
ימנית ולא צמה
זה לא קשור..
ימנית ולא צמה
זה לא קשור..
שואל השאלה:
אני לא אמרתי שזה קשור, סתם מעוניין לדעת..
אגב, אפשר לשאול למה את לא צמה?
אני לא אמרתי שזה קשור, סתם מעוניין לדעת..
אגב, אפשר לשאול למה את לא צמה?
אנונימי
לא צמה
ואני ניטרלית
ואני ניטרלית
אני ימנית
ולא צמה
ולא צמה
שואל השאלה:
ימנים שלא צמים, תוכלו לפרט למה אתם לא צמים?
ימנים שלא צמים, תוכלו לפרט למה אתם לא צמים?
אנונימי
לא צמה כי
1. לא באלי
2. לא מאמינה באלוהים
3. לא מאמינה שזה יכפר לי על כל מה שעשיתי
4. אם אני רוצה לכפר על משהו שעשיתי, אני אתנצל ואפצה את זה שפגעתי בו/שיקרתי לו
1. לא באלי
2. לא מאמינה באלוהים
3. לא מאמינה שזה יכפר לי על כל מה שעשיתי
4. אם אני רוצה לכפר על משהו שעשיתי, אני אתנצל ואפצה את זה שפגעתי בו/שיקרתי לו
אני וכי אני לא מאמינה בלצום
כאילו אני מאמינה באלוהים אבל לא בכל המצוות והדברים שצריך לעשות לפי היהדות
כאילו אני מאמינה באלוהים אבל לא בכל המצוות והדברים שצריך לעשות לפי היהדות
שואל השאלה:
cute, קצת מוזר שאת לא מאמינה באלוהים ואת ימנית... הרי ימין זה קירבה לדת (אם לא ידעת)
cute, קצת מוזר שאת לא מאמינה באלוהים ואת ימנית... הרי ימין זה קירבה לדת (אם לא ידעת)
אנונימי
שואל השאלה:
האמת שזה לא כזה רלוונטי כי השאלה הייתה למי שלא צם..
אבל בנוגע למה שכתבת ברור שימין זה עוד כמה דברים אבל דיברתי על הדבר הספציפי הזה שהוא קירבה לדת וזה הקטע של הימין.
לאתאיסטים, אני חושב שאתם מטעים את עצמכם שאתה קוראים לעצמכם ימין כי זה נראה יותר כמו מרכז נוטה לימין...
האמת שזה לא כזה רלוונטי כי השאלה הייתה למי שלא צם..
אבל בנוגע למה שכתבת ברור שימין זה עוד כמה דברים אבל דיברתי על הדבר הספציפי הזה שהוא קירבה לדת וזה הקטע של הימין.
לאתאיסטים, אני חושב שאתם מטעים את עצמכם שאתה קוראים לעצמכם ימין כי זה נראה יותר כמו מרכז נוטה לימין...
אנונימי