3 תשובות
אני אישית לא אוהבת, את הדברים שיש לקסטרו יש לך באמריקן איגל, ויש לך בtnt
אני אישית מאוד אוהבת את הג'ינסים של קסטרו, הם יושבים עלי הכי טוב והם מאוד איכותיים
יש ג'ינסים טובים בlevi's פול אנד בר ואמריקן איגל. אני לא ככ אוהבת את של קסטרו