אז יש איזה ילדה שאני מכירה (היינו פעם חברות ממש טובות) אבל היא התחילה לשתות וזה לא לטעמי כי אני מפחדת להיגרר לכל זה.. ולפני כמה ימים היא התקשרה אליי ורצתה שנקבע אבל בסוף לא קבענו כי לא יכולנו. אני לא רוצה לקבוע איתה ואני לא יודעת איך להגיד לה את זה. כי גם לפני חודש בערך נפרדתי מהאקס ואני עדיין בשלבי החלמה והיא אמרה לי שהוא אמר לה שאני רוצה לקבוע איתו (אני לא אמרתי דבר כזה) ואמרתי לה אולי את מתבלבלת והיא אמרה שהיא תברר את זה ותגיד לי ואמרתי לה שהיא לא חייבת.. ואני לא רוצה לקבוע איתה כי אני יודעת שהיא תדבר איתי עליו ואז זה יכביד עליי כי אני אהיה עצובה.. מה לעשות?
או שתגידי לה שתפגשי איתה רק בתנאי שהיא לא תדבר עליו ותבקשי שתבין אותך כי קשה לך עם הנושא הזה... או שתגידי לה שאת לא יכולה להיפגש בגלל שיש לך אירוע\ את עם המשפחה בחופש