16 תשובות
מהקצפת, לרוב אני אוכלת רק את הביסקוויטxdd

וניל
מהקצפת, וניל.
מהקצפת, ואני מעדיפה וניל (:
אני אוכלת רק את הביסקוויט.-.
מהקצפת, אני מעדיף וניל
וניל מהקצפת
שואל השאלה:
אני הבן אדם היחיד בעולם שמתחיל מהביסקוויט ואוהב מוקה?
אנונימית
מהקצפת, מוקה
מהקצפת, אבל לא טעמתי כל כך הרבה את המוקה אז אני לא זוכרת איזה טעם יש לזה
מהקצפת, ווניל
יאו כמה זמן לא אכלתי קרמבו השאלה הזאת עשתה לי חשק
מהקצפת ווניל :)
מהקצפת, וניל.
גאד בא לי קרמבו עכשיו ככ
מהביסקוויט
ולא בטוחה
אני פשוט דוחפת את כל הקרמבו לפה.
חחח סתם, מהקצפת, ווניל.
שואל השאלה:
אני מרגישה שונה ומוזרה בזה הרגע
אנונימית
למה? איך את אוכלת?