5 תשובות
המון? את צריכה לעלות לפחות עוד 2-3 קילו.
וואו. את בתת משקל o:
שואל השאלה:
באמת? כי זה חשוב לי שלא יגידו סתם והכל.
באמת? כי זה חשוב לי שלא יגידו סתם והכל.
אנונימי
את בכלל לא שוקלת המון כי את בתת משקל...
ומה הגובה של חברות שלך? יש השוואה ביחס לגובה ולמשקל, אם הן גבוהות יחסית ורזות - אז הן באמת שוקלות ממש קצת. אבל אם הן הרבה יותר נמוכות ממך אז אפשר להבין.
אתן רק בנות 12, חכו אתן עוד תגבהו ותאכלו:)
ובאמת שאין לך מה להרגיש לא בנוח איתן, כל אחד והמשקל שלו.
ומה הגובה של חברות שלך? יש השוואה ביחס לגובה ולמשקל, אם הן גבוהות יחסית ורזות - אז הן באמת שוקלות ממש קצת. אבל אם הן הרבה יותר נמוכות ממך אז אפשר להבין.
אתן רק בנות 12, חכו אתן עוד תגבהו ותאכלו:)
ובאמת שאין לך מה להרגיש לא בנוח איתן, כל אחד והמשקל שלו.
את לא בתת משקל
אני בת 12 - מטר 1.62 ושוקלת 43
והדיאטנית אמרה לי שזה תקין
אני בת 12 - מטר 1.62 ושוקלת 43
והדיאטנית אמרה לי שזה תקין
אנונימית
באותו הנושא: