5 תשובות
אין כבר מה לעשות, הוא הפגע בכל מצב רבל עדיף ככה מאשר שהיית מושכת את זה עוד סתם.
את לא יכולה לעשות כלום... עשית את כל מה שהיית צריכה לעשות שזה להיפרד ממנו וככה זה פחות יכאב לו... היית כמה איתו אל תרגישי רע זה בכל מקרה הרגשות שלך ואת לא יכולה תמיד לשלוט עליהם והוא יודע את זה
שואל השאלה:
אני יודעת שאני לא יכולה לעשות כלום אבל אני לא רוצה לפגוע בו
לא כל כך חכם לרשום את זה לא מאנונימי כשהוא באתר..
וכלום אין לך מה לעשות ממש לך
זה היה רציני? נפגשתם פעם?
שואל השאלה:
חסמו אותו באתר אז הוא לא יכול לראות את זה