4 תשובות
זה האופי שלך.
אתה יכול פשוט לשים לב איך אתה מגיב לדברים ולאט ולאט לשנות את זה
תנסה לקחת דברים בפורפורציות
כלומר תתיחס לדברים בצורה שמתאימה להם
אל תגזים בקשר לדברים
אל תעשה רעש מכלום
מקווה שעזרתי חחח בהצלחה
לא להתעצבן מכל מילה אלא להכריח את עצמך להיות רגוע
לא ליצור ריב מכל דבר קטן
לקחת שנייה לנשום ולחשוב

אשמח אם תפרט שאוכל לעזור עוד יותר
לא לעשות מכל דבר עניין גדול