10 תשובות
במקום שגם בנים כותבים לך אותו דבר.
למה את באוננומי?
שואל השאלה:
דתלאש גאה- לא שמתי לב...
מקסימום אני אשלח הודעה למי שירצה לדבר איתי...
דתלאש גאה- לא שמתי לב...
מקסימום אני אשלח הודעה למי שירצה לדבר איתי...
אנונימית
אוקי. אני רואה לא הבנת תרמז חח. אני רוצה להיות חבר שלך, אני נותן תהכל מכבד. ובכלל לא שופט. שלחי לי הודעה
גם לי לא הייתה אף פעם חברה
לא נורא אל תזרקי את עצמך סתם לקשר רק בגלל שאת רוצה לנסות את זה תחכי קצת לאחד שאת תאהבי
לא נורא אל תזרקי את עצמך סתם לקשר רק בגלל שאת רוצה לנסות את זה תחכי קצת לאחד שאת תאהבי
בת כמה את? אם את בתיכון אז אני אומרת מנסיון לכי לשמיניסטים הם הכי נחמדים באמת
בת כמה את? מעל 13 או מתחת? אם מתחת אז את מוזמנת לדבר איתי.
אצלי אותו דבר /: אותה בעיה
מוזמנת לבוא לדבר איתי.
מה את צריכה חבר עכשיו באמצע החיים? תחכי קצת
באותו הנושא: