2 תשובות
אם סיימת את התקופה בה את צריכה להשאר עם עגיל רפואי, קני עגיל ושימי אותו ממש באותה שניה שהוצאת את העגיל הרפואי, סתימת החור לוקחת בדיוק כמה דקות. בהצלחה.
את הנזם שלי ששמו לי עם האקדח השארתי די הרבה זמן..
עד שהאף מתרגל לחור, תחליפי עוד חודש כזה:p
אז מה אם זה לא הכי יפה0.0 זה הרבה יותר טוב
אם מורידים מהר ונוגעים בזה המון זה עושה מוגלות d: מניסיוןxd
בהצלחה!d:
ונזםם זה ממש יפה3: