5 תשובות
לדעתי תקני
את באמת תרגישי פספוס אם לא תקני
את באמת תרגישי פספוס אם לא תקני
שווה לקנות 6 או רק 4 או 5?
תקני 4 לפי דעתי זה מספיק או אפילו 5
תיקני כמה שנראה לך וכמה שאת צריכה ובקשר למחיר זה מחיר מעוד זול וזה אהיה פיספוס לא לקנות
שואל השאלה:
ציינתי שאני לא מודדת, בגלל שאני במקום לא נקי ואין לי מקום נקי להניח, אז אני לא אוכל לפתוח בזמן הקרוב, מצד אחד לא בא לי להפסיד מבצע כזה, במידה וזה יתאים, אבל מצד שני לא בא לי למדוד ולזהם את הבגד, כרגע אני במקום ממש ג'יפה...
ציינתי שאני לא מודדת, בגלל שאני במקום לא נקי ואין לי מקום נקי להניח, אז אני לא אוכל לפתוח בזמן הקרוב, מצד אחד לא בא לי להפסיד מבצע כזה, במידה וזה יתאים, אבל מצד שני לא בא לי למדוד ולזהם את הבגד, כרגע אני במקום ממש ג'יפה...
אנונימית
באותו הנושא: