נדלקת על בעייתים... זה אומר שאני לא באמת מוכנה לזוגיות?
אני בת 22. אשמח לא לקבל עקיצות ותגובות מעליבות בבקשה אלא אני באמת סקרנית לדעת איך זה מתפרש מהצד... אני תמיד נדלקת על בעייתים, או שהוא לא עושה עם החיים שלו כלום ואין לו תוכניות למשהו רציני והוא ילד רחוב כזה, או שהיה לי מקרה שנדלקתי על מישהו שהיה במעצר בית! הוא לא עשה משהו רציני אבל עדיין.. ואם כבר מתפתח משהו אז אני הופכת להיות ישירה מדי או לוחצת מדי. היו לי קשרים רציניים כבר(3 שנים ושנה וחצי) אבל ככה זה רוב הזמן... מישהו אמר לי שזה מעיד עליי שאני לא באמת מחפשת מישהו לחיים ושטם כבר אני נדלקת על מישהו אז מתוך האינסטינקט אני עושה עם זה משו רק כדי לספק את ההרגשה אבל אם זה טיפה מתחיל להיות רציני אני הורסת. מה דעתכם? אני דווקא הרבה פעמים מדמיינת את עצמי עם בעל וילדים וחולמת על זה..