5 תשובות
אין לך ברירה תבואי לצו ראשון עדיף לך כמה שיותר מוקדם, איך שהם פותחים לא משנה מה כתוב לך בצו, ככה זה יהיה מהר ולא תצרי אינטרקציה עם אנשים, אחרי זה תבקשי קב"ן ספרי לו קצת על החרדה החברתית שלך ושהוא יחליט אם את יכולה להתגייס או לא.
שואל השאלה:
סיימתי את הצו הראשון שלי והייתי כבר אצל קבן
אנונימית
והורידו לך פרופיל בגלל החרדה? כאילו מה הוא קבע?
שואל השאלה:
הפרופיל שלי 45 בגלל בעיות בריאותיות אבל אני אעשה יומיות ואהיה ליד הבית
אנונימית
זה מעולה (בשבילך), אני מאמין שתתרגלי לזה לאט לאט וגם את קרובה לבית