7 תשובות
קונטרול ועם הגלגלת של העבר תרדי למטה.
יש שמה אפשרות להקטין אותו שוב
(תראי מתחת לסרטון)
תלחצי על esc זה הלחצן שיש בפינה של המקלדת
ללחוץ על קונטרול ולהעביר על הגלגלת של העכבר למטה
*לכווץ
ללחוץ על קונטרול ועל מינוס
קונטרול והגלגלת של העכבר ואם את לא מסתדרת עם הגלגלת אז את יכולה ללחוץ על קונטרול ועל הכפתור - (מינוס) לאט לאט עד שזה יחזור לצורה שאת רוצה
באותו הנושא: