9 תשובות
כן
לא
השביתה היא לתיכון
השביתה היא לתיכון
לא
זה רק לתיכונים
זה רק לתיכונים
שואל השאלה:
ואם הבית ספר שאני לומדת בו זה מט' עד יב'
כאילו שאנחנו נחשבים לחלק מהתיכון
ואם הבית ספר שאני לומדת בו זה מט' עד יב'
כאילו שאנחנו נחשבים לחלק מהתיכון
אנונימית
יש גם לחטיבת ביניים שביתה ויש גם לך
אני שמעתי שגם לחטיבת ביניים
יש גם לחטיבת ביניים
יכול להיות.
זה תלוי איפה המורים שמלמדים אותך נמצאים (ארגון או הסתדרות המורים)
הכי טוב לשאול את המחנכ/ת או לחכות לתשובות מחר בבוקר
זה תלוי איפה המורים שמלמדים אותך נמצאים (ארגון או הסתדרות המורים)
הכי טוב לשאול את המחנכ/ת או לחכות לתשובות מחר בבוקר
זה תלוי אם המורים שמלמדים אותך בארגון או בהסתדרות, תשאלי את המחנכת שלך.. כשאני הייתי בחטיבה והייתה שביתה בארגון המורים אז אמרו לנו בבוקר איזה מורים שמלמדים באותו היום באיזה ארגון הם וככה ידענו איזה שיעורים מתבטלים
באותו הנושא: