2 תשובות
זה בעצם עצמאי. שמוכר שירותים מסויימים
זה עובד עצמאי = אין לו "זכויות" מכיוון שאין בינו לבין מי שמזמין ממנו את ה"עבודה" יחסי עובד ומעביד. מבחינת מס ההכנסה כל האזרחים חייבים להגיש דין וחשבון שנתי על הכנסתם במשך השנה. לשכירים יש פטור מהגשת דוח למס ההכנסה וכל מי שאינו שכיר חייב להגיש דוח כזה (ולשלם לפיו מס על הכנסותיו)
באותו הנושא: