8 תשובות
ברור, גם אני שאלתי את זה פעם
גם אני כשאני יודע שאני מדבר על משהו אחד ומי שאני מדבר איתו מבין משהו אחר
אוי כן כל כך
חחח כן. בעיקרון שאני מובכת או מפחדת אז אני מתכחשת או שאני משחקת אותה ראש קטן.
פעם, כשהייתי קטנה, תמיד איחרתי ואח שלי היה מחכה לי בדלת וכשאיחרתי אז הוא היה שואל אותי למה איחרת ואני פשוט הייתי משחקת אותה שלא ידעתי מה השעה.
בעיקר ליד אמא שלי._.