תשובה אחת
מכירה את ההרגשה...
זה הגיוני, סביר להניח שאת פשוט מרוחקת מאנשים או שיש לך הסתייגות מאנשים חדשים (גם לי..) או שקשה לך להיפתח...
תנסי להיפתח גם אם לא בא לך, רק ככה תצליחי להתגבר!