7 תשובות
תמיד אפשר להלשים, לחזור, ללמוד.
ממש לא נהרוסה. אף פעם לא מאוחר מדי ללמוד אני בטוחה שאם תתמידי את תהיה מצויינת ותראי איך את תסתדרי (:
בהצלחה
ממש לא נהרוסה. אף פעם לא מאוחר מדי ללמוד אני בטוחה שאם תתמידי את תהיה מצויינת ותראי איך את תסתדרי (:
בהצלחה
אני יודע מניסיון שלי ושל הרבה אנשים שאני מכיר שלא נהרסו לך החיים.
אפילו לא קרוב לזה.
אני לא מתכוון לכתוב פה מה אני עברתי שקשור לזה, אבל אני יכול להגיד לך בוודאות שהכל יהיה בסדר, גם אחרי הצבא.
אפילו לא קרוב לזה.
אני לא מתכוון לכתוב פה מה אני עברתי שקשור לזה, אבל אני יכול להגיד לך בוודאות שהכל יהיה בסדר, גם אחרי הצבא.
קודם כל.. כמו שכבר אמרו - אפשר להשלים. זה לא שאין דרך חזרה.
אבל.. אם את רוצה במקום להשלים בגרויות את יכולה להתמקד במקצוע אחד שאת אוהבת ורוצה להשקיע בו ופשוט ללמוד אותו, לעבוד אותו ולהתמקצע בו.
אבל.. אם את רוצה במקום להשלים בגרויות את יכולה להתמקד במקצוע אחד שאת אוהבת ורוצה להשקיע בו ופשוט ללמוד אותו, לעבוד אותו ולהתמקצע בו.
זה תלוי במקצוע שתבחרי...
ואולי כדאי שתשלימי בגרויות
ואולי כדאי שתשלימי בגרויות
תלכי לאוניברסיטה הפתוחה אפשרי להתקבל לתואר ללא בגרות
לא נהרסו, אני כן טובה באנגלית אבל בבגרות בלשון היה לי 42 אז פשוט נירשמתי למחצית שלישית בחופש הגדול במשך חודש 4 שעות ביום למדתי לשון עם מורה מדהימה בכיתה קטנה והוצאתי 80 בסוף.
וגם אם לא עכשיו אפשר בצבא ואם לא בצבא אז גם אחרי, אף פעם לא מאוחר מדי ללמוד ולשפר.
וגם אם לא עכשיו אפשר בצבא ואם לא בצבא אז גם אחרי, אף פעם לא מאוחר מדי ללמוד ולשפר.
החיים שלך נהרסו ברגע שתפסיקי להאמין שהם ישתפרו, אז תפסיקי עם הגישה הזאת ותתחילי לחשוב חיובי ותנסי להשלים את כל הדברים שחסרים, בצבא מאפשרים ועוזרים. מכיר אנשים חכמים שלא סיימו בית ספר והם הרבה יותר יותר חכמים ממני, זה לא אינדיקציה לכלום. וזה גם לא אומר עליך כלום.
אם את רוצה לדבר אני כאן תמיד:)
אם את רוצה לדבר אני כאן תמיד:)
באותו הנושא: