11 תשובות
אכן. שניים.
לא ממש מכירים אבל מהשכבה שמעליי לפני כמה שנים (עוד מהמשתמש הקודם שלי)
לא וטוב שלא
כן מישהו מהשכבה שלי
אנונימית
לא מצאתי, הם סיפרו שהם בסטיפס ופעם מצאתי מישהו מהעיר שלי אבל שאני לא מכירה אישית
אנונימית
כן
לא בדיוק
גיליתי בל שילדה מהשכבה שלי פתחה כאן מתשמש פעם בשביל לראות את השאלות ופשוט ירדה על כולם ואז היא נחסמה וכאילו
לצמיתות
ו.. כן.-.
גיליתי בל שילדה מהשכבה שלי פתחה כאן מתשמש פעם בשביל לראות את השאלות ופשוט ירדה על כולם ואז היא נחסמה וכאילו
לצמיתות
ו.. כן.-.
חחח כן, שתי ילדות מהכיתה וחבר טוב
חס וחלילה
כן מישהי מהבית ספר שלי לול
רק שהיא כמה שכבות מעליי
רק שהיא כמה שכבות מעליי
יאפ
באותו הנושא: