5 תשובות
גם אני גזענית אין מה לעשות כל אחד ישנא את מי שבאלו...
יום טוב ושבת שלום...
יום טוב ושבת שלום...
בני אדם הם גזענים, גם את. יש את האלו שמקצינים את זה החוצה ויש כאלו שמחביאים את זה בתוכם, שזה מה שבעצם צריך להיות.
שואל השאלה:
הלו הלוו מה את עפה על הרוסים את יודעת שאלו שבארץ הם יהודים אולי את תעפו ימרוקאית גזענית!
הלו הלוו מה את עפה על הרוסים את יודעת שאלו שבארץ הם יהודים אולי את תעפו ימרוקאית גזענית!
אנונימי
אבל בגלל כל העדות אנחנו לא נקראים מדינה יהודית, לפני כמה שנים הייתה הצבעה וישראל כבר לא נקראת מדינה יהודית מאז.
אז שכל הערבים והרוסים יחזרו לארץ שלהם! קנאים.
אז שכל הערבים והרוסים יחזרו לארץ שלהם! קנאים.
אנונימית
אני תימני גזען
אין מה לעשות
יום טוב
אין מה לעשות
יום טוב
באותו הנושא: