4 תשובות
זה לא מאכל או דיאטה, זו מחלה נפשית.
כמובן שזה "מרזה" אבל זה לא בריא, לנפש ולגוף..
כמובן שזה "מרזה" אבל זה לא בריא, לנפש ולגוף..
לא בצורה הטובה, זה מסוכן וקשה לצאת מזה, שלא תחשבי אפילו על להתחיל עם זה!
בולמיה היא עניין מאוד מסוכן. העשרה קילו שזה יגרום לך להוריד יכולים להוביל לאישפוזך. זו גם מחלה נפשית עם כדורים וטיפול מתמשך, אל תכנסי לזה!
ממש ממש לא.
אם את מרעיבה את עצמך את משמינה. יש לזה הסבר מפורט אבל לא ניכנס לזה.
בכללי המחזור מפסיק, מצבי רוח קיצוניים, דיכאון, נשירת שיער, ועקרות הם חלק מהתוצאות. וזה מחלה לכל החיים.
אם את מרעיבה את עצמך את משמינה. יש לזה הסבר מפורט אבל לא ניכנס לזה.
בכללי המחזור מפסיק, מצבי רוח קיצוניים, דיכאון, נשירת שיער, ועקרות הם חלק מהתוצאות. וזה מחלה לכל החיים.