מה אתם אומרים על הפיגוע בסיני שמתו מעל 120 איש, והאם כדאי לעשות זאת גם בארץ?
כפי שחלקכם שמעתם היה פיגוע בסיני פיצצו איזה מטען והתחילו לירות באנשים ומתו מעל 120 איש, מה אתם אומרים רעיון טוב לעשות פיגוע כזה בארץ אבל כנגד המחבלים? לבוא להכנס להם לכפר ולהתחיל לירות בכל עבר ולהרוג את כולם ממש כמו שהם באים לתל אביב ודורסים אותנו.