תשובה אחת
הורמונים אחראיים לתחושות ומצבי הרוח שלנו, ברמה העקרונית וההסבר הכי פשוט שיש.
במצב בו יש חוסר איזון הורמונלי אפשר להרגיש רגשות מסוימים יותר חזקים מאחרים, ללא סיבה, בזמן הלא נכון ובכמות הרבה יותר גדולה..
זה יכול לקרות ממלא סיבות, בעיקר וכמעט תמיד בריאותיות, מומלץ להתייעץ עם רופא משפחה.
באותו הנושא: