10 תשובות
לא כולם, וזו לא גזענות.
אנונימית
זה לא שזו גזענות.
פשוט הם כנראה עובדים זרים שבאו לעבוד כאן במשכורת מינימום.
לא אמרו למישהו לבן שרצה להיות מנקה "אתה לא מתאים" פשוט אין אנשים "לבנים" שרוצים לעבוד בניקיון בתי ספר.
פשוט הם כנראה עובדים זרים שבאו לעבוד כאן במשכורת מינימום.
לא אמרו למישהו לבן שרצה להיות מנקה "אתה לא מתאים" פשוט אין אנשים "לבנים" שרוצים לעבוד בניקיון בתי ספר.
לא. ובלי קשר זה די לא נכון. אצלנו לפחות אין.
כל אחד עובד בעבודה שהחיים הציבו בפניו ושהוא רוצה או לפחות במה שהוא יכול מבחינות אישיות. ותאמיני לי שלא בוחרים אותם רק לפי מין וצבע עור.
כל אחד עובד בעבודה שהחיים הציבו בפניו ושהוא רוצה או לפחות במה שהוא יכול מבחינות אישיות. ותאמיני לי שלא בוחרים אותם רק לפי מין וצבע עור.
לא כל המנקים הם אתיופים. אצלנו יש מנקה אחת רוסיה ואחרת עם עדה לא מזוהה.
אצלי בבית ספר יש 6 מנקות ורק אחת אתיופית
אנונימית
בוום^
אנונימית
יש לנו מנקה רוסיה בבית הספר אז לא רק האתיופים מנקים. זו לא גזענות כי אף פעם לא אמרו, "אתיופים צרכים להיות מנקים, זה מה שמתאים להם!" או משהו דומה... ואני אומרת את זה בתור אתיופית.
אתה בטוח שהם אתיופים?
אלה יכולים להיות עובדים זרים.
בכל מקרה אין פה אפליה. מדובר בעבודה עם שכר נמוך, ולצערנו גם לא מעט מקרים שמשלמים מתחת למינימום.
במקרה הזה מביאים את מי שמוכן לבוא.
עכשיו זה אתיופים/זרים. בעתיד זה יהיה מישהו אחר. מי שמתאים למעסיק.
אלה יכולים להיות עובדים זרים.
בכל מקרה אין פה אפליה. מדובר בעבודה עם שכר נמוך, ולצערנו גם לא מעט מקרים שמשלמים מתחת למינימום.
במקרה הזה מביאים את מי שמוכן לבוא.
עכשיו זה אתיופים/זרים. בעתיד זה יהיה מישהו אחר. מי שמתאים למעסיק.
אצלי זה ערביות
4 מנקות בלי אתיופית
אנונימית
באותו הנושא: