3 תשובות
קורה שאת נדלקת על מישהו אחר אפילו בזמן שיש לך חבר, אי אפשר תמיד לשלוט על זה זה בסוף עובר
אם את אוהבת את חבר שלך באמת אז עדיף שתשכחי ממי שפגשת היום..
זה רק בילבול ולא אמיתי. חכי כמה זמן תראי אם זה באמת רציני מה שאת מרגישה לגביו.
תיראי מה שהלב אומר לך. כי גם אם יש לכם במשותף זה חשוב
אנונימית
באותו הנושא: