התחברות
הרשמה
מדוע דנו באו''ם בתוכנית חלוקה ובפיתרון לגבי ארץ ישראל? (כ''ט בנובמבר)
26 בנובמבר 2017, 18:28
ישראל
היסטוריה
שיעורי בית
תשובה אחת
בגלל ההצעה של וועדת אונסקופ, זאת הייתה ועדה של 11 מדינות נטרליות והיא הציגה את ההצעה שתקום מדינה בארץ ישראל.
B
Bridge of Hope
באותו הנושא:
תנו לי סיבות מדוע להיות נגד או בעד תוכנית החלוקה ב-1947?
מה העדות של ההורים שלי (לפני חלוקה כאילו) ומה שלי?
מישהו שטוב בהיסטוריה יכול לענות לי על זה?- הסבר מדוע יש הרואים בהצבעת ברה"מ הצבעת ארה"ב בעד תוכנית החלוקה - "נס"?
עזרה- תוכנית החלוקה במדינת ישראל
לחלוקת תא מסוג מיטוזה קוראים גם חלוקת השוואה מדוע קוראים לה כך?
לחלוקת תא מסוג מיטוזה קוראים גם חלוקת השוואה חשבו: מדוע קוראים לה כך?
שארית חלוקה. מתמטיקאים גאונים הכנסו
הצג את הפעילות הדיפלומטית של היהודים לגיוס תומכים בתוכנית החלוקה
איך הארץ שלנו התחלקה? אהם תוכנית החלוקה בסוף התממשה?
שאלה באזרחות- מהם עיקרי תוכנית החלוקה בהחלטת האו"ם?
שכר עבודה בחלוקת פליירים - שלום, כמה מרוויחים ביום עבודה של שעה-שעתיים בחלוקת פליירים?