6 תשובות
שיר חמוד, אבל אני מעדיפה את הגרסה של לנה דל ריי.
אני מניח שהוא בסדר (?)
שואל השאלה:
אני לר יכולה זה כזה יפהה
אוי ואבוי לי.
לא התבגרנו אה?
אנונימית
שואל השאלה:
ואי תקשיבי כל כך לא
כןכן כןכן דיסני אעאע מכורהה