התחברות
הרשמה
מתחילת שנה יש לי חיסור אחד ואיחור אחד. זה בסדר?
28 בנובמבר 2017, 09:30
חיסורים
כיתה
ציונים
מורים
חינוך
3 תשובות
כן הלוואי עלי!
ס
סופרוומן!
כנל לסופרוומן
J
Just a pretty girl
הלוואי עלי
p
princess:)
באותו הנושא:
אז כמה חיסורים ואיחורים יש לכם השנה? באופן קצת מפתיע יש לי 5 חיסורים ו0 איחורים
כמה חיסורים ואיחורים יש לכם מתחילת שנה?
כמה חיסורים בימים ואיחורים יש לכם מתחילת שנה?
23 חיסורים ואיחור אחד זה רע?
25 חיסורים מתחילת שנה (זה בשעות ) זה גרוע או בסדר?
כמה חיסורים בשעות יש לכם מתחילת השנה כיאלו כל שיעור זה חיסור אחד אז אם אני לא מגיעה יום אחד זה בערך 8 חיסורים?.
אם יש לי 5 חיסורים מתחילת שנה זה הרבה?
יש היום חופש? אם לא אז דפקתי את עצמי כי אין לי חיסור ואיחור אחד...
אם יש לי במחצית ב 10 חיסורים, הפרעה אחת ואיחור אחד-זה ממש נורא?
יש לי בערך 15- 18 חיסורים (בימים) מבית ספר מתחילת השנה, זה רע?
יש לי כמעט 80 חיסורים והמון המון איחורים מתחילת שנה. באיזה שלב אמורים לאיים לגבי קצינת ביקור סדיר?