2 תשובות
להבין שהוא בנאדם והוא "לא נושך"
לנשום הרבה עמוק, לחייך (עוזר להירגע)
תנשמי עמוק, זה בסך הכל בן אנוש ותמותה כמוך. גם לא צריך לפתח שיחות נפש כן? הכל בסדר, להרגע, זה בראש שלך.
באותו הנושא: