4 תשובות
פלאנק, אני חושבת שפעם ביום למשך דקה זה מספיק.
שואל השאלה:
לא זה הגזמה.. אין מצב שדבר כזה קצר ופשוט יספק.. אני גם רוצה להרזות מזה... (גם תזונה אבל גם זה) ופשוט אני תשושה מכל התוכניות...
לא זה הגזמה.. אין מצב שדבר כזה קצר ופשוט יספק.. אני גם רוצה להרזות מזה... (גם תזונה אבל גם זה) ופשוט אני תשושה מכל התוכניות...
אנונימית
את יכולה לעשות שכיבות סמיכה תרגילים לבטן (יש הרבה סרטונים טובים ביוטיוב)
ולקפוץ בחבל
ולקפוץ בחבל
ואם את רוצה להרזות תשמרי על תזטנה ותעשי אירובי כמו ריצות שחיות וכאלה
באותו הנושא: