התאבון שלי גדל אבל הבטן שלי לא וגם לא השמנתי אולי הפוך קצת
איך זה שבחודש חודשיים האחרונים התאבון שלי גדל בצורה משמעותית?? אם הייתי שבעה ממה שאני אוכלת לכמה שעות עכשיו אני אחרי שעה שוב רעבה כריך לביצפר היה משביע אותי לכל היום , היום אחרי שעתיים אני מתה מרעב והבטן מקרקרת כאלו לא קבלה אוכל כל היום. משהו הזוי.. מזה? נמאס לי מזה. זה מעייף.