3 תשובות
וואו תכלס. שמעי נראה לי עלית פה על משהו
זה מה שעושים, רק כשאת קונה יותר מאייפון אחד אז זה כבר בעיה. כלומר, אם קנית 2 מכשירים או יותר ויש לך את שלך בנוסף.
זה דיי מוזר שתחזיקי אייפון אחד בכל יד.
לכן שמים אחד בתיק יד, את הישן. לא בקופסא.
זה דיי מוזר שתחזיקי אייפון אחד בכל יד.
לכן שמים אחד בתיק יד, את הישן. לא בקופסא.
אנונימית
אם הם מביאים איתם בטיסה מכשיר אחד זה מה שעושים אבל לרוב זה הזמנה מאתרי אינטרנט לא טסים פיזית
צריך להיות דפוק להשאיר בקופסה ולשלם אף אחד לא עושה את זה
צריך להיות דפוק להשאיר בקופסה ולשלם אף אחד לא עושה את זה
באותו הנושא: