10 תשובות
לא מכירה מה זה סקי.
וכדי להוריד שומן, צריך לעשות אירובי.
וגם צריך לאכול תזונה נכונה.
לפרט?
שואל השאלה:
אני אוכלת בריא אבל צריך גם ספורט וסקי (סטפר) זה המכשיר שדומה למדרגות-אופניים
אנונימית
אה זה סבבה, זה אירובי.
ואי אפשר להוריד שומן רק מאזור אחד בגוף.
מה את אוכלת?
שואל השאלה:
סלטים, חזה עוף, פסטה אבל לא בהגזמה וגבינות 5% או עם רוטב עגבניות ובעיקר הודו והמון ירקות ומעדנים של 1.5% וכאלה ולחמניה 1 ביום זהו ובירכיים ובמותן הייתי 2 ס"מ יותר שבוע שעבר
אנונימית
פסטה מקמח לבן? או מקמח מלא?
ואיפה הקטניות?
איפה הביצים?
איפה הדגים?!
אלה הדברים הכי חשובים!
יותר מדי גבינה לדעתי, אגב זה גם עושה חצקונים
שואל השאלה:
אין לי חצקונים ואני לא אוהבת
אנונימית
מה לא אוהבת?
את אוכלת בצק לבן, הכי לא בריא שיש.
בלי ביצים, בלי דגים, איפה הוויטמינים כאן?
את לא אוכלת בריא בכלל
אני לא אוהבת ביצים ודגים ויש לי אלרגיה לדגנים מלאים סבבה? ואם זה לא בריא וגם זה לא אז בסוף לא נחיה יותר ואיך זה הגיוני שהורדתי 2 ס"מ תוך שבוע כבר?
תקשיבי גם אני לא אוהבת דגים אבל אם אוכלים אז עם עוד משהו הטעם נסבל. ביצים, יש כל כך הרבה דרכים להכין ביצים, כדאי לך לנסות.
ולא דיברתי על הורדה במשקל דיברתי על בריאות, בצק לבן זה לא בריא!

"בעת טחינת הקמח הלבן, הוסרו מגרעין הדגן הקליפה והנבט ועמם הויטמינים והמינרליים לעיל, ובנוסף לכך גם חלבונים וסיבים תזונתיים. למעשה, מה שנשאר - זה רק העמילן. כתוצאה מכך, קמח לבן נחשב לפחמימה ריקה עם ערך תזונתי נמוך. העמילן עתיר קלוריות ומשמש כאנרגיה זמינה המתפרקת בקלות, נספגת לדם ומעלה בצורה חדה את רמות הסוכר (כשם שהסוכר עולה בקצב מהיר, כך הוא צונח באותו הקצב- התוצאה המיידית היא תחושת שובע וערנות אך עם צניחת הסוכר מרגישים חולשה, סחרחורות ובעיקר רעב גדול הגורם לאכילה מרובה).

מאחר וגרעין הקמח הלבן דל בויטמינים ובמינרלים, נשאלת השאלה-מהיכן ייקח הגוף את הויטמינים והמינרלים החיוניים לתהליך עיכול הקמח והפיכתו לאנרגיה זמינה? באין ברירה, "שודד" הגוף מעצמו, מהלב, מהמוח, מהדם, מהעצמות, מהשרירים, מהבלוטות ההורמונאליות, מהכבד, מהכליות וממערכת העצבים והתוצאה- חוסר איזון בויטמינים ובמינרלים המשפיעים על תפקוד האיברים בגופנו. להלן הויטמינים והמינרלים העיקריים הנדרשים לעיכול הקמח הלבן והפיכתו לאנרגייה זמינה: ויטמינים מקבוצת b- b1, b2, b3, b5, b6 והמינרלים מגנזיום וזרחן.

לסיכום, הקמח הלבן הוא עמילן עתיר קלוריות ריקות, דל ערכים תזונתיים ובנוסף, עם אכילתו, "שודד" הגוף מעצמו-ויטמינים ומינרלים המשמשים כקו אנזימים לצורך עיכולו. בעולם המערבי, אנשים ניזונים בעיקר מקמח לבן ומוצריו היוצר מצב של תת-תזונה על קיבה מלאה."
שואל השאלה:
סבבה אבל אני ממש לא אוהבת! ואני אלרגית לדגנים מלאים סבבה?
אנונימית