התחברות
הרשמה
אני מחר עושה בנייה בציפורניים, זה יפה כזה רק ביותר ארוך? -
קישור מצורף
3 בדצמבר 2017, 17:01
ציפורניים
בניית ציפורניים
קוסמטיקה
ג'ל
3 תשובות
בין היחידים שאני אוהבת (;
תתחדשי!
ת
תלך, אבל שלא תעז ללכת
לדעתי זה אורך מעולה והלק יפה ועדין.
R
Red as blood
כן, מאוד יפה
A
ATLANTIS
באותו הנושא:
מה אתם אומרים בנייה בציפורניים זה לפרחות?
עלות בניית ציפורניים - כמה עולה לעשות בניית ציפורניים?
יש פה בנות שעשו בנייה קצרה בציפורניים כי הציפורניים שלהן חלשות וזה עוזר?
מה יותר כדאי לעשות בציפורניים בניה או לק ג'ל?
יום ראשון אני עושה בנייה בציפורניים, מה יותר יפה לדעתכם, צורה מרובעת/עגולה, ולק לבן על כל הציפורן/רק פרנץ' לבן?
הורדתי אתמול בנייה בציפורניים ויש לי בעיה..
דרכים לבניית ציפורניים עצמית - איך אני יכולה לעשות בניית ציפורניים בעצמי..?
אני עכשיו אצל הקוסמטיקאית ואני עושה בנייה בציפורניים, איזה צבע לעשות היום? חודש שעבר עשיתי פרנץ תכלת..
כדאי לעשות בניית ציפורנים לפורים בחיים שלי לא עשיתי בניית ציפורנים בת 18 כיתה יב?
מישהי כאן עשתה בנייה בציפורניים ויכולה להגיד לי כל כמה זמן צריך לעשות מילוי?
בניית ציפורניים וההשפעה על בריאותן - האם בניית ציפורניים יכולה להזיק לציפורן?