3 תשובות
מה אכפת לך?! את יודעת איזה חרא זה להיות מטר 72, זה נורא להיות גבוהה, סמכי עלי... כל הנמוכות נראות כאלה חמודות ומתוקות.. ואני מרגישה כמו ביגפוט.. אז תפסיקי לדאוג כי תדעי שזה הרבה פחות כיף שמספר הבנים היחידים שגבוהים ממך זה 5.. וכל השאר או בגובה שלך או נמוכים ממך...
מזדהה איתך לגמרי!
אני מטר 54, ואני בת 14...
יש גבוהות יותר ממני, ויש גם נמוכות ממני אבל הרוב גבוהות יותר...
i'm feeling short:)
לדעתי זהה מצויין.. לגיל שלך זה מעולה
באותו הנושא: