התחברות
הרשמה
אם נפל לי הקיבוע פשוט לבוא ככה בלי תור או להתקשר למרפאה ולהגיד להם?
6 בדצמבר 2017, 10:41
שיניים
יישור שיניים
גשר בשיניים
רופא שיניים
2 תשובות
לבוא בלי תור
l
liam~
עדיף להתקשר
ח
חצוי בנשמה
באותו הנושא:
כשאתם הולכים להסתפר, אתם בדרך כלל מתקשרים וקובעים תור או שפשוט באים? אני לא מסתפרת הרבה ואני לא יודעת אם להתקשר או לבוא ישר
בשביל לעשות עגיל באף, צריך להתקשר לחנות ולקבוע תור או פשוט לבוא לשם וזהו?
קביעת תור בזמן שהמרפאה סגורה - אם מישהו קובע תור לרופא אבל מרפא סגורה מה עושים?
אם נפל לי הקיבוע וזרקתי אותו לפח אז יעלה לי כסף לעשות שוב?
אני רוצה לעשו הליקס, צריך להתקשר למקום להזמין תור או שפשוט לבוא?
נפל לי הקיבוע של הגשר הוא ניקרע!
היי, בן 15 ואני חולה, הזמנתי תור לרופאת משפחה במרפאה ליד הבית, התור ב10:40 וההורים שלי לא יכולים לבוא איתי (אם אין ברירה הם יבואו) אז אוכל ללכת לבד?
קיבלתי זימון לקדצ נהיגה בצבא, אני יכולה פשוט לא לבוא או שחייב להתקשר ולומר להם שאני לא באה? ואם יחייבו אותי?
נפל לי הקיבוע (של הגשר) למטה, רציתי לשאול תוך כמה זמן השיניים מתחילות לזוז אם יש לי תור ביום שלישי לרופא?
מישהו ששם רסן וגשר ויכול להגיד לי מה שמו לו בתור קיבוע? קיבוע רגיל או פלטה?
צריך להתקשר מראש ולקבוע תור למבוך בראשון לציון? או שאפשר פשוט לבוא