4 תשובות
קודם כול זה ממחמאה זה סקסי!:)
באמת תהיי גאה! ומה את שמה fe$%$:)
באמת תהיי גאה! ומה את שמה fe$%$:)
זה לא מעצבן את בוחרת לפרש את זה ככה.
תגיבי ותפרשי את זה חיובי, שאת כוסית, לא סתם כוסית אלא במקום הכי מדליק, הישבן.
"לא חשוב מה קורה לך חשוב איך אתה מגיב למה שקורה" (ביל קלינטון).
תגיבי ותפרשי את זה חיובי, שאת כוסית, לא סתם כוסית אלא במקום הכי מדליק, הישבן.
"לא חשוב מה קורה לך חשוב איך אתה מגיב למה שקורה" (ביל קלינטון).
אני חושבת שכדאי לך פשוט להגיד להם שזה מציק לך..
אנונימי
יואו גם אצלי זה ככה!
תקחי אתזה בתור מחמאה..
ותתעלמי.
תקחי אתזה בתור מחמאה..
ותתעלמי.
באותו הנושא: