2 תשובות
יונתן יותר יפה, כי זה סבבה.
יהונתן זה או שם של דתי, או שזה שם שניתן על ידי איזה פלצנית תל אביבית שקראה לבן שלה יהונתן והיא דוחפת לו רק רואו פוד. "יהונתן בוא לאכול את הסטייק טופו שלך."
יהונתן זה או שם של דתי, או שזה שם שניתן על ידי איזה פלצנית תל אביבית שקראה לבן שלה יהונתן והיא דוחפת לו רק רואו פוד. "יהונתן בוא לאכול את הסטייק טופו שלך."
אנונימית
יונתן, יותר זורם לומר
באותו הנושא: