6 תשובות
זה נדיר וואי
אנונימית
טוב מאוד :)
אני רוצה לקבל תעודת הצטיינות
אז אם אני ארבל את זה אני אתבאס
לא בגלל שזה רע
בגלל העשר שהיו חסרות לי
זה ממוצע נהדר
תהיה מרוצה מעצמך
בהחלט כל הכבוד
אנונימית
לא
זה ממש גרוע, איפה עוד 6 נקודות?
מצויין. השאלה מיותרת.