4 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שבגידה זה חרא ממש. אבל שום דבר לא מצדיק את זה ובחיים לא עושים דבר כזה. מילא כאפה, אני אבין. אבל לביצים? זה ממש כואב להם יש כאלה שנהיו מזה עקרים. תחשבו מה זה לאבד את היכולת להביא ילדים משלך לעולם, ושיהיה לך קשה למצוא מישהי עכשיו כי עשית טעות אחת ולא משנה אפילו אם תתנצל עליה אתה עדיין תיענש עליה כל החיים
אנונימית
מסכימה לגמרי...
כולם רושמים שאלימות זו לא הפיתרון אבל לבנים מותר להרביץ?
את חלק צודקת וחלק לא.
את צודקת בזה שאם זה היה הפוך לא היו מצדיקים את הגבר ואפילו יורדים עליו.
אבל היי, הם היו ביחד, היא אהבה אותו, סמכה עליו ובטחה בו, זה אומר שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה? התשובה היא לא. לב זה לא דבר שמשחקים בו ואם הפסקת לאהוב אותה מחובתך ללכת אליה ולהגיד לה ואותו דבר הפוך.
לפי דעתי הגיע לו, אולי היא לא הייתה צריכה לפעול באלימות אבל אני מבינה אותה כי היא נפגעה מאוד.