9 תשובות
כן זה בסדר
חח כן ברור
ברור! וגם עם לא רגילה.. העיקר מה שאת מרגישה ואם את בטוחה בעצמך מספיק ♥
כל עוד הנשיקה היא מתוך רגש אמיתי ולא מתוך דחף ולחץ חברתי הנשיקה בסדר גם בגיל קטן יותר:) אני בגילך חברות שלי כבר עשו צרפתית ויש כאאלה שבכלל לא התנשקו...
כן, אבל זה לא הולך לפי הגיל אלא לפי ההרגשה שלך
ברור. אני הנתשקתי בגיל 11
בטח, למה לא?!