4 תשובות
בערך חודשיים תלוי הפעילות גופנית שאת עושה, ממליץ לך לא לעשות את זה כי זה סתם יקרב אותך בצעדי ענק לאנורקסיה.

יום טוב!
עדיף לאכול לפחות 1200 קלוריות, אם תתמידי לעשות ספורט ולאכול נכון את יכולה לרדת בשלושה וחצי חודשים, פחות משלושה וחצי חודשים זה קצת מסוכן.
אצל כל אחד קצב הירידה במשקל הוא שונה, אבל אני משערת שבערך 3-4 חודשים ככה.
אני רזיתי 30 קילו בחודשיים... כי אכלתי רק דגני בוקר וחלב פעם ביום.. ורק מים במשך חצי שנה
והיום אין לי שיער כמעט עשיתי תוספות..
ואני פשוט לא יכולה להפסיק
ולהתחיל לאכול טוב תזהרי!