8 תשובות
בגלל שעשית לו טוב
שואל השאלה:
מה זה אומר? שזה בסוף טוב או רע?
שואל השאלה:
אם הוא מרגיש חייב אז מהנתינה הוא מרגיש רע אז איך זה טוב?
זה למה הטוב הוא כל כך טוב ברגע שעשית למישהו טוב הוא רוצה גם לעשות טוב
שואל השאלה:
אבל אם לא בכוח של הבן אדם לעשות טובות גדולות והוא פוגע בעצמו? וגם ככה יודעים שהבן אדם בסדר אז למה להחזיר טובה אם לא מסוגל?
שואל השאלה:
נגיד יכל להיות שמהבן אדם הזה מספיקה מילה אני אוהבת אותך ותודה לך לדוגמא מילה יפה זה מעשה טוב
אתה לא חייב להחזיר על טובה אבל זה היופי פה בגלל שעשית משהו טוב הוא גם רוצה לעשות משהו טוב ומעשה טוב זה גם להגיד כל הכבוד או איזה יפה את היום
שואל השאלה:
כאילו זה סוג של בן אדם שפטר מעצמו להגיד את מה שיש בליבו בעזרת לתת את המתנה ומנסה להגיד עזוב אותי בבקשה וכשאני אמרתי לה תודה לך על המתנה הבאתי לה נשיקה היא קיבלה את זה בקרירות למה לעשות ככה? למה ניראה לי שהבן אדם סגור?