התחברות
הרשמה
איך אפשר לשלב אימוני כוח וריצה?
אפשרי לעשות ככה?
ABABABX?
A = כוח
B = ריצה
X = מנוחה
אם לא, איך לשלב? יש לי תוכנית של ריצה, 3 פעמים בשבוע ואותו דבר עם כוח, 3 פעמים בשבוע. איל אפשר לשלב?
20 בדצמבר 2017, 17:21
עדיין לא התקבלו תשובות