6 תשובות
אני לא יודעת
קודם תיראי אם הוא מרגיש אותו דבר, כי אם זה לא הדדי וסתם תיזמי נשיקה זה יהיה מביך קצת, וחבל שיהיה ביניכם את המתח הזה אם זה לא הדדי...
אנונימי
תהייה איתו בגינה חשוכה וכשהוא יהיה באמצע משפט מתנשקי אותו.. ככה הכי כיף
והוא מרגיש אותו דבר?
אנונימי
אני מרגישה אליו משהו ונמשכת אליו, אבל הוא ממש ביישן.
יש ביניכם משהו? או שסתם את רוצה ליזום נשיקה..?
אנונימי