8 תשובות
יש כאלה שיואהבו יש בזה משהו יפה
א. כתבת אותו גבר פעמיים
ב. טומבוי הכי מאגניבות
ג. עדינות מעצבנת.. כל דבר שני שקורה הן ישר " omgg שברתי ציפורן! " בוהוtt_tt
וואו אני נכה.. דבר * חח
שואל השאלה:
מאמי שאלתי בנים:)
אנונימית
לא תמיד עדינות הן "שברתי ציפון בוהו", יש בנות שהן עדינות וממש חמודות ומתוקות שלא עושות ביג דיל מציפון שבורה.
ולא חסר בנים שחושבים כמוני..
לא יודעת, אבל מה שאני יודעת זה שבנים לא סובלים את אלה שתמיד חייבות לבדוק את עצמן פעם ברבע שעה..
שואל השאלה:
שאלתי בנים! מה לא מובן?
אנונימי